Välkommen måndag!

En ny vecka tar start! Det ska få bli en härlig vecka! Började morgonen med att gå ut och ta lite luft, det var skönt som bara den. Hade för ont i kroppen för att röra mig dock (sprutan?) så det fick bli en mycket kort prommenad. David vad hemma med nyvaken liten solstråle. Sen åt vi mysfrukost. Vi ska i väg om ca 1 timma. Eller inte David han ska ju åka och jobba. Fortsättning på julshoppingen för mig iallafall. Det ska bli tokmysigt. Gå på Tingsgården igen och sen handla julklappar med Malin. Skulle inte våga mig ut med vagnen själv, tur Louise får ha med sig sin moster när mamma går loss på Åhlens.

Jag trodde det skulle ta måga månader innan jag började känna ett behov av en paus. Men det gick ganska fort. Därför är jag så lycklig över att Louise är nöjd så länge med sin pappi, och dessutom tar flaskan. Gäller bara att ha pumpat. Inte för att jag har tänkt rymma men det är skönt att ta en prommenad och veta att jag kan gå så länge jag vill, dom har det så bra endå hemma. Eller att vi kunde åka igår och lämna henne med mamma. Jag tror kanske att det är just för att det varit så intensivt med Louises magont, skrik och sömnlöshet som jag verkligen behövde göra detta i helgen. Jag behövde få veta att det går. Om jag måste så går det. Nu har jag haft en paus och det känns.

Nu vaknar min lilla ängel och jag tror nog det är dax att fylla blöjan, äta och sen börja göra oss klara för citylife!
Hoppas komma hem med lite klappar sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0