Flytta?

Nu måste jag verkligen uppdatera lite.
Jag har jobbat långa dagar. Igår fyllde david 27 år. Han fick strumpor och kalsoger av Louise. Av mig fick han en kryssning. Först den 16 augusti dock. Birka Paradise, smörgårbord, frukost och grejer. Ska bli så mysigt. Louise får bo hos moster i två dagar.

Idag har vi varit i Stenby och tittat på en 4a med uteplats och baksida. Vi är intressrade men det behövs en del renovering. David han i princip redan flyttat in. Badrummet och toaletten är väldigt fula och gamla och det tycker jag inte om. Även köket är fult, tapeter och lister är fula. Hyran är samma som nu. Lite att tänka på innan måndag. Vi skulle isf behöva lägga ner Greklandsplanerna helt.

Min moped startar inte. Vi hoppas kunna lösa det på måndag. Det är skit jobbigt.

Vi var på coop idag och köpte mat från barnmenyn till Louise. Vad stor hon har blivit! Glass ingick som hon fick kladda med. Sann lycka.

Snart dax för slottet igen. Om en månad slutar jag och 4 veckors semester väntar. Jag hinner jobba väldigt mycket innan dess.

Nån som hjälper till med flyttan 1/10???

Kommentarer
Postat av: Oliver

Jag vill flytta ;-)

2010-07-17 @ 18:26:20
URL: http://mizzterlinden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0