Mamma natt

En ovanlig kväll. Sitter ensam i soffan (med massa glass, passar på när lchf-David är borta), Louise sover och jag glor på tv. Det är mysigt nu. Men jag önskar att David kom hem sen. Louise kanske saknar honom och skriker i natt? Hon är ju så van vid att det är pappa som finns där. Jag tar ALDRIG nätter längre. Någon gång då och då tar jag morgonen, men aldrig natten. Oftast jobbar jag ju större delen av hennes nattsömn. Jag undrar hur nattan kommer bli. Jag kommer iallafall inte sova så mycket. Mina rutiner och Louises är helt olika. Tyvärr. Men det är ju tillfälligt. Snart är jag mammaledig igen, då kommer vi ha samma rutiner. Men i natt....kommer jag höra henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0