Stenby mot Grekland

Det blir Stenby istället för Grekland.
Vi tar 4an. Det kommer kosta lite därför inget charter.
David tycket visserligen vi kan åka iallafall men med dubbla hyror, köp av diskmaskin och en del enklare renovering vore det dumt att inte sprara resekassan som kommer behöves till annat. Solfuxen here I come.

Jag känner mig rätt så nöjd. Men inte helt. Jag gillar verkligen inte badrummen. Men David blir väldigt lycklig över detta.

Så en gång till........FLYTT HJÄLP I BÖRJAN AV OKTOBER????
Bära NER alla möbler och lådor 4a trappor blir TUNGT!!!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Om det blir första helgen i oktober kan jag nog hjälpa till. Det är ju nära mina gamla uppväxttrakter det där, klart man vill dit och bli nostalgisk.

2010-07-20 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0