Studera!

Vilken sommar vi ha i år!!!
Idag har vi varit och ätit lunch med min farmor och farfar. På Tingsgården. Vi hamnar alltid där på något sätt. David och jag åt sallad. Brödet fick våran lilla fågelunge smula i sig.
Nu är det snart dax att fara till Slottet. Idag med buss som omväxling. Ikväll lär det bli en del spring på terassen gissar jag. Måndag-tisdag är vi LEDIGA!!! Då blir det grillning och troligtvis lite bad!!!

Har jag glömt att skriva om mina kommande studuer? Jag ska läsa engelska i höst. I oktober ska jag göra högskoleprovet och sedan söka in på lärarlinjen. Det har jag funderat på länge och väl. MEN, jag kommer ha ögonen öppna för jobb. Mest av allt vill jag ha ett fulltidsjobb, nära stan och dagtid. Så jag kan hämta Louise varje dag. David är ju kock, Kockar måste jobba kvällar. Det ska iallafall bli riktigt kul att plugga!!!

Lilian har fått en dotter!!! Nu är hon tvåbarnsmor. Det ska bli spännande för mig att se hur det är med två små eftersom vi vill ha en till snart.

Nu vaknar Louise!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0