Hon är sjuk igen :(

Nu är hon sjuk igen. Massormed snor. Men det rinner bra iallafall, än så länge. Hon skrek hysteriskt igår kväll. Efter nässugen såklart. Det var ett nytt skrik som ingen gillar. Men sen som hon bra inatt, helt otroligt. Två gånger gick jag mellan 22-06.det är väldigt lite det. Hon visste nog att mamma ska jobba sent idag och behöver sova.
Elenor kommer idag iallafall. Vi kommer vara hemma. Eftersom Louise är dålig och lite gnällig och sen blev ju vädret ingen hit. Lunch ute hade varit trevligt. Får kolla om någon i nyfors han öppet annars frå jag trolla fram mat hemma. David kommer hem innan jag måste åka, känns inte så snällt mot varken Louise eller Elle att lämna som ensamma idag,nu när det blev som det blev.

Jag åkertill jobbet såjag kommer lite tidigt, jag liftar med Amanda som börjar en timma tidigare än mig. Inget vidare moped väder idag. Student bal är det ikväll. Dom har flera baler där ute som jag ska jobba på. Kul, tror jag.

Datorn vill inte ladda in bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0