Sova snart...

Nu har jag gjort mig klar för natten. Tidigt jag vet. Men jag har en lång vecka att smälta!
Jag känner mig lättad. Lättad över att Louise och David har det så bra när jag är borta. Glad att David inte bara varit världens bästa pappa utan också hängt tvätt, handlat, diskat, lagar mat, försökt hinna dammsuga, haft släkt på fika, varit ute med Louise...
Jag känner ätt jag börjar smått landa ute på Slottet nu. Jag börjar bli mer vän än ovän med min moped.
Idag när jag kom fick jag hjälpa frukostvärdinnan lite att avsluta. MINNEN! Jag vill jobba frukost!!! Vart jag helst av allt vill jobba vet ni ju. Just nu hoppas jag att få mer frukostpass på Slottet. Uet är underbart där ute föresten, café är otroligt mysigt! Kom ut och fika!!!

Nu är jag mammaledig i tre dagar igen. Det kommer jag njuta av. Det är härligt att blanda. Men jag saknar Louise enormt, jag får inte tänka på henne då är det kört. Då längtar jag bara hem. Ni kan aldrig tänka er vilken sprudlande, stor, liten och underbar tös jag har här hemma!!! Både jag och David njuter väldigt mycket av föräldrarskapet just nu. Jag älskar att vara Louises mamma. Bli inte förvånade om min mage börjar växa igen i höst. Det är vad vi båda vill. Detta är underbart! En liten till, ett litet hus/radhus, jobb för båda, ett äktenskap och ett körkort till mig...vi är på god väg. Jag drömde att jag födde en liten son imorse när jag sovmiddag med Louise. Vi sov tillsammans, jag och Louise alltså, det var faktiskt länge sedan. Mysigt. David fick sovmorgon imorse. Det var han ju värd!

Att åka moppe föresten, det är som att sitta på en gigantisk vibrator!!! Vissa delar av mig var helt avdomnade när jag hoppade av. Som ett ofrivilligt samlag. Nej, jag fick inte orgasm på vägen,men hade jag velat, ja då hade det gått...fy fan! Nej, nog om det!!! Haha!!!

Nu ska jag varva ner. Varför har jag inget rödvin hemma? Ett glas nu med lite tända ljus uppkrupen i soffan hade varit helt gott. Det är lyx. Men vatten kan också vara lyx, om man vill.

Imorgon ska jag städa, leka med Louise, umgås med Malin och bara ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0