Happy, happy birthday!

Vem kan sova ut på sin egen födelsedag? Jag tror det är och förblir omöjligt.
Uppe med tuppen idag. Fick en kamera av David imorse, jätte bra nu kan vi ta massor av fina kort!
Hade nog gissat det...=)
När David gick till jobbet försökte jag sova mer med gav upp och serverade migsjälv frukost på sängen istället.
Ska dra ett snabbt städryck, känns bortkastat att göra någon större möda då jag bjudit 13pers på fika till eftermiddagen och det blir nog lite rörigt efter det. Mamma kommer om några timmar. Jag har inte tänkt att bjuda på något annat än smörgårtårta, kaffe, bullar saft och läsk. Alltså inget vin, ingen öl. Hoppas det är OK!
Ikväll blir det Åfesten tror jag. Men det är inte billigt 180 spänn, får se hur det blir och om jag orkar så sent bland så mycket folk. Men kanske kan L-K spela igång förlossningen? Bebisen brukar kicka skapligt när vi lyssnat på Carina och dom andra låtarna. Det är välkommen helst inatt, närsomhelst efter dygnsbrytet! En egen födelsedag vill hon nog ha! Vem vill fylla samma dag som sin egen mor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0