Jag fyller år på torsdag!!!

         Min önskelista
Bebis saker finns på babyproffsen
Amningskudde-en stor och rund
Rosa/vit randiga sängkläder till vagnen
Åkpåse -rosa brio

Bröstpump -elektrisk eller handpump?

Weleda -välgörande tvätt och badoljor/krämer till baby och mammas bröst

Hoppgunga -babyseat

Babygym-mjukt med kant på dynan

Sovpåse

Vagnleksak-Älskar dinglisarna, så mjuka och söta kaniner

Mobil- sån man klämmer fast på skötbord/vagga(har en som man fäster i taket)
En rosa filt till vagnen
resesäng
Brio sun umbrella rosa


Kim saker
Kamera -så vi kan ta fina kort på våran stjärna
Fotoalbum -stort med plats för text till bilderna och gärna plastfickor

Vackra vita ramar -till familjebilder
Brödrost
kaffemjölkkanna och sockerskål
små kaffekoppar
Aminings linnen svart+vit HM stl small
Mysig kofta med snöre eller knappar

Sun UmbrellaFootmuff Shiny


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag fyller också år på torsdag :) så grattis till dig i förskott!

2009-08-11 @ 14:00:53
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0