Lång, jobbig dag

Jag är inte alls på topp just nu. Känner mig jätte låg. Jag vill komma vidare nu. NU, inte snart, inte jätte snart utan NU!
Jag längtar tills på lördag då ska jag nog träffa Jessica. Jessica är en väldigt fin person som fanns för mig varje dag och varje natt när jag mådde väldigt, väldigt dåligt och var så sjuk. Sedan dess har jag alltid kännt att vi kan prata om allt. Precis vad som helst även om vi ses väldigt sällan nu. Hon flyr i väg på äventyr lite nu och då...
Jag tog en prommenad tidigare ikväll efter ett liten utbrott här hemma. Det var SÅ SKÖNT! Helt smärtfritt, inte ens lite ont i höfterna det var bara att trampa på. Sen har det varit middag, bad och sängliggande med huvudet fullt av onödiga bekymmer. Bebisen pressar uppåt. Fel håll alltså. Nu är jag nybadad, målade tånaglar, rakade ben och flätat hår. Inte det minsta trött. Åka och föda barn kanske skulle passa bra? JAAA!!!
Jag gnäller som om att jag redan hade gått över tiden två veckor...jag vet. Men jag är ju proffs på just att gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0