Mamma

Jag vill inte vara gravid längre, nu vill jag vara mamma! Mamma. Jag och David pratar namn ikväll, vi har ett favorit namn som vi känner oss väldigt nöjda med fast det har varit otroligt svårt att sätta ihop det med något mellannamn men nu vet vi. Detta med namn kan ta över flera timmar att ta sig ur varje gång man börjat tänka på det. Man kan tycka att det vore praktiskt om namnet kom med personnummret.
Vi har sett på disneyklassiker idag. Den lilla i magen måste ha en riktigt big butt, det spänner något otroligt!!! Idag har jag haft många förvärkar, eller sammandragningar jag vet inte vad jag ska kalla det? BM tycker att jag ska utnyttja dessa till att öva andning. Avslappning måste jag träna på också, jag har otroligt svårt att spänna av.
David säger att han tror vi ska föda nästa lördag. Mamma tror den 27e. Jag tror 30e augusti. Jag tror dom sätter igång på 42+3 här så senast 7/9. En hel månad till känns alldeles för länge. Jag hoppas David har rätt.
God natt, sov gott.


Kommentarer
Postat av: Den blivande mamman

Jag vill inte heller vara gravid längre.Börjar vara riktigt less nu :P man vill ju ha ut den lilla plutten..

2009-08-02 @ 01:20:56
URL: http://spetsochsnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0