Nu är vi tre!


090825 kl. 09.55 föddes vår undebara ljuvliga tjej.
Namnsdag fick hon fira direkt, Louise.
Mellannamn får hon efter mormor till mig och mormor till David.
(Mödrar ska hedras inget snack om saken!)
Louise Aino Kerstin Jepsen
Förlossningen gick jätte bra, och vi har mår bra alla tre.
Igår kom vi hem från bb och har sovit gott inatt.
Vi är så lyckliga, stolta och bara njuter av varandra hela dagarna.
Jag älskar min familj såååå mycket!
Snart ska jag skriva mer om dom här första dagarna och förlossningen,
det har verkligen varit fantastiskt.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow kim, vilken guldklimp! :)

2009-08-28 @ 14:05:11
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Vad fin hon är! :)



Tack för din kommentar! Ja, snart är han här! Imorgon är det BF, sen är väntan snart klar :)

Får se hur länge han vill ligga kvar i magen :)

Kram

2009-09-01 @ 22:45:08
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: louise

vad gulligt att hon föddes på sin namnsdag, louise är den 25 augusti :)

2010-04-21 @ 09:56:54
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0