Och nu vill han att jag ska knipa också...

David är förkyld och säger åt mig att knipa när jag jublar över mina förvärkar.
När jag var förkyld vad det minsann ingen som bekymmrade sig.
FAN FAN FAN!!! Nu är jag så jävla arg!!!
Klart det är synd om vi är förkylda när bebisen kommer, men jag vill inte knipa jag vill krysta!!!
Kul när man får lite sammandragningar att höra "hoppas det går över". Tur han hade då för det gör inte lika ont längre.
David frågade mig här om dagen om inte jag känner av någon förkylning och hals ont...jooo jag hade ju bara jätte ont förra helgen och i början av veckan och tog tempen stup i kvarten för att hålla koll på eventuell feber...men jag gnäller ju här istället för till honom så han har helt missat min förkylning. Försöker få honom att ringa vc om det är så illa kanske vi borde ta svininfluensaprover?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0