Onsdagslunch

Snurrig i skallen och smått illamående idag. Onsdag och lunchklubb, denna gång på Kaka. Bara Jesper, Mimmi, Amanda och jag idag. Men det blev en lång lunch. Kaffet tog vi på Amarant och beställde in wienerbröd till det. Gott. Annars tänker jag spendera restan av dagen med att vila. Jag känner mig riktigt hängig och är säker på att jag somnar om jag går och lägger mig nu, så det ska jag göra. Jag blir yr lite då och då.
Har redan efter lunch och fika börjat fundera på nästa måltid. En smörgås precis just nu skulle sitta fint. Men jag ska vänta och låta det bli middagsdax.
Jag vill faktiskt inte ha varma dagar, gärna gråa regniga och helst kyla också. Men jag förstår att det inte är ok att önska sig det just nu. Jag spelar med istälet...åh vad härligt att vi har sol!

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och gravid

Haha ja :)

2009-08-06 @ 11:59:42
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ojojoj, vad jag håller med om att regn och lite kyla vore skönt! Men vi stackars gravida får väl bara försöka rida ut stormen (läs: sommaren)... suck

2009-08-08 @ 11:54:23
URL: http://stockholmskakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0