Tristess

Världens tråkigaste fredag är slut och världens tråkigaste lösdag har börjat.
Vad ska man hitta på? Gå till Åhlens och köpa en osthyvel då mitt rostmacksmoffande har slitit ut föregångaren totally.
David är ute och kör med sin pappa. Jag hoppas innerligt att dom inte stannar vid någon elkedja eller liknande, det är inte läge för en ny tv nu. Man vet aldrig med Mr. Onödigainköp.
Gårdagen spenderades i varsitt rum så sociala är vi här hemma. Lite nattmackor innan sänggående tillsammans blev det iallafall. Jag sov inte så bra inatt men som desto bättre på morgonen, Drömde SÅ heta drömmar, går inte att skrivas om här. Men hot, hot, hot!!! HAde också en dröm om att jag hade ett tvångsbetéende som gjorde att jag klev på tåg för att åka fram och tillbaka helt uten orsak ett par gånger om dagen och blev hem skjuttsad av tågchefen men hamnade i en fjällstuga med David(där befann jag mig också under den heta drömmen). Det är mycket man måste offra när man är på tjocken...   

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Jaha :) Hur långt har du kvar då? :)

Kram

2009-08-01 @ 12:05:21
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Ja det låter riktigt skönt. Älskar nya pyjamasar, precis innan de är tvättade, de är så lena och mjuka :) Något jag tänker köpa härnäst :)

2009-08-01 @ 22:24:53
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0