BF

22/8, datumet jag inte ska stirra mig blind på är här. Beräknat förlossningsdatum. En bit in på eftermiddagen efter en lugn magdag med endast ett par ilningar där nere känns det som att övertiden blir av. 
Vi började fundera lite på NÄR detta barn egentligen blev till, när befruktningen skedde alltså. Enligt uträkningar borde det ha skett 29/11. Just den dagen vet vi att det inte kan vara. Julbord. Novemberslutet förra året var en väldigt "mysig" period hemma hos oss så vi kan helt enkelt inte komma på just när det var. Det var mycket jobb för David så vi fick lite dåligt med tid hemma tillsammans vilket ledde till intensivt myspysande oftare för att inte missa på kärleken... Att vi skulle bli gravida visste vi, fast kanske inte just i november utan under slutet av sommaren...det tar ett par månader att få till det trode vi. Men vilken tur att vi blev gravida redan då, annars skulle jag ha 9 månader mage framför mig nu och inte max två veckor kvar tills vi får bebis.
Ledig lördag för David. Gissa vad han gör??? Snark.....
Oliver säger att 05.26 imorgonbitti tittar bebisen ut. Borde få lite värkar strax då? Heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0