Jag är så lycklig

Idag fyller Pernilla 16år, Grattis, grattis.
Jag har varit på mvc och kollat läget med bebisen som verkar må bra. Snabbt besök idag. Det finns inte så mycket att fråga om nu. Jag bara längtar till förlossningen, känner mig inte rädd alls utan bara glad att vi ska få föda. Magen hade inte växt men mamma gått upp 1kg iallafall. Nu totalt 23kg. Why?
Inatt låg både jag och David vakna ganska länge. Det var faktiskt jätte mysigt. Vi pratade om bebisen, namn och bröllop. Spännande va? Sen somnade David och jag låg och tänkte på hur lycklig jag är som har honom, underbara han. Och att vi ska bli föräldrar nu. Jag fick ett litet lyckorus och var tvungen att tända lampan, sätta mig upp och skriva i min sängbordsbok om allt vi pratat om. Namnfunderingarna just nu är Alina och Beatrice. Bröllopsfunderingarna är hemliga.
Efter mvc träffade jag Mimmi en sväng sen gick jag lite i affärer. Köpte present till Siw som har fyllt år och en piké tshirt till David, en rosa liten kofta med sidenband och en plyschoverall från rean på cubus. Egentligen skulle jag hitta fina krokar till lillans rum. Vill ha 2-3 träkrokar vid skötbordet. Skulle vilja göra ganska mycken inne i barnrummet men har ju bestämmt mig för att hålla på det tills bebisen flyttar in. Vill ha en rund spegel, en stor matta egentligen vill jag ha nya gardiner också...Men mysigt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0