Min fina dag!

Igår på min 22a födelsedag kom Pappa, Siw, Joakim, Oliver, Mamma, Malin, Morgan, Farmor & Farfar hit.
Och Mimmi & Amanda kom förbi och överaskade.
Om jag fick fina presenter? Oja! Jag känner mig så otroligt bortskämd. Jag har fått av Mimmi & Amanda ett spapresentkort där jag själv får välja behandling. Läs mitt inlägg mamma ångest  och förstå hur glad jag blev för detta!
Jag fick ett presentkort på aqua i Strängnäs av Familjen pappa där jag igen får gå på valfri behandling. Och inte nog med det dom hade också med sig brödrost och två handdukar med brodyr Pappa & Mamma, dessa blev jag såklart tårögd av lycka när jag öppnade. Farmor och farfar gav mig pengar, kan tro att dom kommer gå tillytterligare en burk lyxigt bodybutter och kanske en höstkofta. Malin & Morgan skulle såklart hålla lite på nyfikenheten, present senare alltså.
Och inte glömma kameran från David och alla fina saker från babyproffsen från Familjen mamma. 
Smörgåstårta fick jag också ÄNTLIGEN efter att ha längtat SÅ, såklart var det inte så gott som jag fått för mig att jag tycker. Jag är ju som jag är. Senare tryckte jag ner mina fötter i ett par vinterskor, det var antingen det eller flipflops, så gick jag, mamma & David ner för att se på L-K. Eskilstuna är såklart helt dött denna enda kväll jag tar mig ut i sommar. Det var jätte lite folk. Jag fick gratulationer fån scenen och en sväng om med Stefan. Det var inte alls många som tittade på en då...(jo!). Vi fikade lite nattamat när vi kom hem och la oss helt slut körda. Jag har fortfarande jätte ont i höfter och ben, jag tog det lite över min högsta nivå just nu tror jag. Men det var det värt!
  
                                   
                                                 Våra fina handdukar 

Oliver, Mamma, Pappa, Joakim & Siw                              Älskling & Jag

 Peter, Trond & Morgan spelar                                     De nyförlovade


                         David, Farmor Alice & Farfar Karl-Ove
               
                                       Malin jobbar


                                         Sommarens första utgång
                                    Tack för en fantastisk födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0