Mamma ångest?

Jag tror jag blev drabbad av lite ska bli mamma ångest för en stund sen.
Passar bra nu såhär nära inpå förlossningen?
Lunch med Mimmi och Helen, Mimmi och jag tar en sväng på stan.
Mimmi köper super snygga tajta jeans på ego i ministorlek och jag sitter utanför provhytten och pustar ut.
Hon bokar nagelfix och frisering. Jag köper badlakan och presenter.
Mimmi röker cig, Kim tänker på glass.
Mimmi går och jobbar, Kim går hem och tvättar...
Visserligen handlades det idag på tok bra reapris, men jag kommer då aldrig lägga pengar på jeans, naglar och hår igen. Missuppfatta mig inte, jag är jätte lycklig över att vi ska bli tre och ångrar ingenting...men jag måste önska att jag hade råd att gå på salong, måste sakna mina smala ben och känslan av att glida i stuprörsjeans som betalats med dricks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0