Gravtest

Sitter och väntar på att David ska komma hem. Han är och kör halkbanan. Snart har min karl körkort. Jag är iallafall jätte hungrig men det verkar ju dumt att äta ensam när han kommer hem, säkert lika hungrig närsomhelst. Har legat och dragit mig tills nu. Sover så bra på förmiddagen, och just nu vet jag inte vad jag ska ha den till annars? Bebisen i magen sover också på förmiddagen, hoppas detta fortsätter när den kommer ut. Om den nu gör det någongång. Det kanske bara är en ölmage endå? Fast jag har ju inte druckit någon öl i år. Jag har inget druckit sedan personalfest på Statt 21/12-08. Dagen innan vann Larz-Kristerz och pappa dansbandskampen och jag drack minsann ganska bra med öl då också. Måndagen efter denna partyhelg 22/12 tog jag mitt gravtest. Precis 8 månader innan bf.
God Jul Kim & David, Ni väntar barn. Önskar Tomten Klart det är en liten älskling där inne i magen, vi har ju sett, och kännt och magen växer och växer (fortfarande!). Om bebisen är lite knäpp när den kommer ut beror det alltså på att mamma var riktigt ordenkligt dragen på denna p-fest. Som om mitt undermedvetna visste att det var bäst att passa på. Jag får ont i magen när jag tänker på hur jag tog "ton" på havets scen...tänk om åtminstone jag hade fått slippa minnas detta...ibland är väl inte minnesluckor så fel endå?
Jag borde verkligen gå ut i solen och som alla andra "bättra på brännan", men jag orkar inte. Om en ttimma har solen gått förbi ballen igen och jag "hann inte" idag heller. Åfesten startar idag. Det brukar vara bra stämmning nera på stan då. Vi har bestämmt att vi ska ut och äta imorgon eller idag. Och igår träffade jag Helen som känner Langos-mannen. Han kommer hit. Hon visste inte vilka dagar och vart han ska stå men lovade att messa mig info om detta. Hoppas han står ett par dagar så jag hinner föräta mig på detta. Gott folk, jag vill ha en fritös! Fast sånna som jag och David borde egentligen inte så ha det...vi skulle fritera snax varje kväll. Nej, jag vill inte ha någon fritös. Nu ska jag gå och ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0