Carlsbarg non-alcoholic

Alkoholfritt öl. Det enda den har gemensamt med en hofa är raparna.
Timmarna går. Ska varje dag kännas såhär? Mår du verkligen bra där inne lillan? Det finns en hel värld här ute vet du...
Har bestämmt mig för att försöka fylla veckan med aktiviteter. Går sådär hittills. Imorgon har jag MVC kl 11.00. Sen har jag ingenting mer. Och David jobbar. På tisdag har det pratats om att fika med Malin och Henrik Daver men inget planerat. Vem vill träffas? På onsdag ska jag iallafall vara med Malin hela dagen och vi ska gå till badstranden. Första gången denna sommar! På torsdag fyller jag år och familjerna kommer hit på fika 17.30 sen ska mamma stanna över natten tror jag och vi går nog ner på Åfesten och tittar på L-K. Smörgåstårta blir det. Inte helt omöjligt att jag ställer till med tårtbak själv också, det är bara det att jag inte är så förtjust i bakverk.
Nu ska jag försöka ta mig genom denna kväll och hoppas på att sova natten. Sortera smink och smycken. Städa garderoben? Tvätta lite "smalkläder"? Snart har nog en timma till gått...
Det står tre gröna paket med röda snören på öppna spisen. David kom hem med om idag. Jag ska alltså få titta och känna på dom tills på torsdag...Om jag är nyfiken??? JA!!!!


Här är jag, gravid i v.39.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0