Bebis, bebis, bebis

Tisdag. Lugnt och fint i magen. Ingen som hitter någon knapp här inte. Tro mig...vi har letat.
Idag har vi en födelsedag igen, farmor Alice fyller...vet inte vad hon blir faktiskt, men jag känner mig ganska säker på att hon inte läser här heller. Nästa gång är det min tur! På TORSDAG för den som missat. Kul det ska bli då att få träffa alla!En förlovning har vi också att fira! Idag la Morgan ut en bild på honom och Malin med deras ringar på fingrarna. Äntligen har dom outat! Jag hittade en katalog från schalingringar hemma hos dom för ungefär en månad sen och har hållt detta hemligt med dem i väntan på att Morgan ska plocka fram ringarna...Nu är dom festman och festmö!
Jag sov på soffan inatt. Ville inte väcka David eftersom han sov för lite igår också så han fick ligga kvar och snarka istället för att gå ut. Jag är ju väldigt mörkrädd men jag somnade där ute en stund. När jag vaknade sen tyckte jag det var jätte läskigt och gick tillbaka in till David. Undrar om bebisen kommer kunna sova när pappa snarkar så högt? Jag kan inte och jag har försökt lära mig i 4 år snart.
Jag känner mig tjock i huvudet (Ja jag vet, jag borde känna mig tjock på magen istället), det är inte huvudvärk utan mer trötthet som trycker. Tunga ögon. Jag är nog redo för en skrikande bebis på nätterna nu? Man kan inte vila upp sig i förväg, så jag känner mig inte så bekymmrad över detta endå. Min barnmorska muntrade upp mig och sa att jag kommer få mycket mysigare nätter nu när jag får sällskap.
Oliver har hockeyskola i Åker denna vecka. Så himla synd annars hade han säkert velat komma hit och gå lite på stan med mig. Det är kul att ha en brorsa som gillar att shoppa! Men idg kommer Malin hem. Det har varit gråa dagar så vi kanske får tänka om lite och göra om vår stranddag till en någotannatdag. 
Jag tänker bara på bebisnamn...jag står inte ut!!!

Kommentarer
Postat av: matilda broberg

kim! haha, hur kul är de inte med förlovnngen?? :D

hoppas att du mår fint och jag är jättenyfiken på vad ni funderar på för namn!!



pusskram

2009-08-11 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0