My name is Kim, I'm an egoist!

Vilken varm natt! Svårt att somna inatt igen och vaknade många gånger. Väcktes sen rund 09 av att min läkare som medicinerar mig ringde för att fråga hur det går med mina theralendroppar som jag ska ta var 3e natt för att sova ut oftare. Jag tar dom inte alls för det känns obekvämt med babyn. Hon påminde igen att det inte är farligt för den. Jag kanske ska våga ta dom ikväll. Men nu har jag snart mindre än 14 dagar till BF så då ska jag inte ta något alls. Inte för att denna kommer komma ut innan 22a. Många gissar datum jag har försökt skriva ner så man kan komma ihåg sen vem som hade rätt. Jag gissar 30/8. Jag vet bara inte hur jag ska kunna göra detta så länge till? Jag kryper längst golvet när jag ska ta mig till toan på nätterna för ryggontet och jag har inte kunnat ha något annat på fötterna än ett par svarta plastiga flipflops på en hel månad nu. Mammajeansen är också för små, tänker inte skriva sedan hur länge. Idag vid frukostbordet kom vi på att jag nog kan ha Davids förlovningsring. Det kan jag fast på pekfingret men endå...min sitter i en silverkedja runt halsen också sen några veckor. Så inte har fått smycka mig med fina halsband heller. JA! Jag tycker synd om mig själv!!! JA, jag är egocentrisk!!!
Inatt drömde jag att jag jobbade. På Perrôngen. Jag drömmer ofta det men det är aldrig sig likt. Men iallafall var det öppet trots branden och jag jobbade första passet efter semestern och lyckades bara sälja 7up. Jag hade alltså blivit helt värdelös på att sälja. Hoppas inte det finns någon sanning i det. Grappa hade konstnärstema och Nybrogatan var en lång strand. Jag längtar efter att jobba så mycket nu. Inte alls som jag längtar efter bebisen, men jag kan inte låta bli att längta efter slip och släp! Nu ska jag sluta skriva innan det kommer ett utbrott eller inlägget riskerar att bli alldeles för långt efter att jag börjat skriva om saknaden efter hotellet. Lugn och fin!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0