Vagnpremiär


Mamma längtade ut i friska luften idag så vi packade ihop oss och tog oss ut på vandring.
Det blev till barnenshus för inköp gosiga dinglisar till Louise.
Jag är så nöjd med vagnen! Tänk, viken röra det var kring vagnköpet!
Jag låg ju vaken på nätterna med ångest...kändes fantastiskt att på trampa stolt med världens finaste flicka i vagnen, äntligen!
Blir min blogg trist nu när jag inte är höggravid, bitter och uttråkad?
Nåja, det skulle ju bli en babyblogg, nu är det det.
Ikväll har morfar och "plast mormor" varit här på besök.
Lilla bebisen bara sover så sött. Det har varit en jätte mysig dag.
Nu är det nog snart dax för någon timmas gnäll...
Jag har varit lite gnällig jag också, när vi gick fick jag eftervärkar som var rätt skapliga och mitt trasiga nedre är besvärligt. Men, jag är iallafall världens lyckligaste mamma. Pappan till barnet är också helt underbar och fantastisk. Jag älskar honom så. Och lillan, min lila fis.

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tycker din blogg är så mysig att läsa! Jag kollar varje dag! Jag är stolt över dig! KRAM

2009-08-31 @ 20:23:37
Postat av: Jessica

Jag blir så glad när de är ett nytt inlägg när jag kikar in. När jag fått höra att hon äntligen anlänt så var de första jag gjorde varje morgon att kolla om du skrivit hur de gått, om du kommit hem ännu :)

Kram

2009-08-31 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0