Världens bästa plats

Jag tänker fortfarande skräcktankar om dödsinfluensa...pratade med Mimmi tidigare och hon var förkyld med halsont och feber...stackare. Hoppas hon går till doktorn och doktorn säger att hon bara är förlyld.
Oliver klagar också på halsont. Vi var ute hos Davids farmor och farfar i deras sommarstuga idag. Där var också hans bror med familj, hans pappa och hans farbror. David övningskörde dit. Tänk vad skönt att han snart har ett körkort och en bil....då kan jag slippa övningsköra ännu längre till!!! Jag avskyr att köra bil och är värdelös på det. Jag har verkligen jätte svårt att lära mig. Handlade på Lidl idag, helt värdelöst tycker jag! Ingenting är biligare det är bara sämre kvalité och kortare hållbarhet. Tade jag köpt frukt hade den väl redan möglat.
Nu är helgen över men för os fortsätter den hela veckan efter som David har semester. Han kommer säkert köra bil och fiska hela dagarna men jag har iallafall sällskap till frukost och det är väldigt mysigt.
Undrar om det är några från föräldraträffarna vi gick på som har fött ännu? Jag vill ha min lila baby i famnen nu. När jag låg i soffan tidigare och gosade med min älskling så tänkte jag att hans famn är den bästa platsen på jorden. Det kommer nog lillan tycka också. Jag tror jag håtter fast vid det där med att stanna inne framöver och akta mig iallafall. Kom gärna och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

Svar: Ja och henke var det jag skrev om också =)

2009-08-02 @ 23:08:49
URL: http://HTTP://MALLANMAMMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0