Denna dagen

Vad har dagen att erbjuda?
Till att börja med jätte ont i fötterna fortfarande.
Ingen jogg ikväll heller :(
Det är inte en påhittad ursäkt för att vara lat utan det gör faktiskt väldigt ont!
Louise har redan somnat om, tidig förmiddagslur, hoppas den blir lång då är hon gladare sen.
 Amanda sa något om att titta förbi trr jag ;P Hoppas!
 Annars blir det hemma och ta det lugnt.
 Komma över gårdagen. Har aldrig gjort dummare val än då tror jag.
Louise har på sig Larz-Kristerz bodyn.
Lite för stor fortfarande.
Hon ville inte visa sin sötaste sida för kameran imorse så vi får ta bild senare.
Oj vad vi röstade för ett år sedan!
Och oj vad dom vann, vad glada alla blev!

Igår kväll kom Malin och jag hämtade middag till oss på Innovation.
Med lite vattenkram/dammsugare och leksaker till hjälp blev kväller bra för alla tre!
Nät David kom hem efter 21 var det full sömnfokus.
Runt 23 slocknade jag och Louise. Eller sov vi alls?
Var det inte så att hon åt hela natten igen?

Jag längtar efter David!
Hann knappt säga hej igår kväll och nu jobbar han.
Ska vara en duktig sambo och förberada middagen idag.
 Får se vad jag hittar på.
Jag vill göra honom glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0