Brev till Tomten

Hej Tomten!
Hur mår du? Jag mår bra.
Jag heter Louise och är en jätte snäll som gör mamma och pappa stolta varje dag! Doktorn säger att jag följer min tillväxtkurva precis som jag ska. Jag är jätte duktig på att dricka mammas mjölk.
Snart kan jag sitta själv och krypa omkring på golvet!
Mamma säger att jag har världens sötaste leende, hon har nog rätt!
Här är min önskalista:

  • Tripp-trapp stol-vit eller ek, så jag kan sitta hos mamma och pappa!
  • Sagoböcker, som jag kan tugga på och titta i och sånna som mamma och pappa kan läsa för mig,
  • Leksaker, alla möjliga spännande ljud och färger älskar jag att leka med!
  • Hoppgunga, som jag kan hoppa i när mamma inte har tid att leka med mig.
  • Tallrik och sked, så jag kan äta själv!
  • Haklappar så jag slipper bli kladdig på tröjan.
  • En gåvagn så jag kan köra leksaker och träna gå med.
  • Man kan aldrig få för mycket kläder, jag tycker om att byta extra ofta!
  • FRED PÅ JORDEN


    PS Mamma (som oxå varit snäll) önskar sig:
    Att få köpa nya jeans och kläder
    Gå till frisören och färga håret
    En locktång
    En flask/burk-värmare (till min mat)
    Friskis och svettis
    Träningsskor

Vi ses på julafton! Jag längtar efter att få träffa dig, mamma säger att du har mer skägg än pappa, det tycket jag om!

Många varma kramar

Louise Jepsen, 3 månader från Eskilstuna

 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint!

2009-12-03 @ 09:36:18
Postat av: Elle

Moster har noterat vad pluttan önskar sig och ska föra detta vidare till tomten. Puss!

2009-12-10 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0