Massage

Louise har varit lite gladare! Inatt sov hon en lite längre stund igen, ca 3h. Annars var det som vanligt. Två långa amningar och massor av små snutt stunder för att somna om, som borde kunna ersättas med napp men inte hos denna bestämda lilla fis! 

David har nyss åkt till jobbet. Kvällsjobb idag. Storasyster Malin kommer hit och sällskapar. Det blir julgröt till middag! Mumsfillibabba! Hoppas jag får mandeln också, hihi ;P I wanna be a married woman!

I eftermiddag ska jag och Louise rulla till BVC igen, denna gång för att lära mig att ge henne helkropps massage som hon ska få på kvällarna efter badet. Får inte glömma ta med olivolja! Om hon somnar gått efter ska jag faktiskt styra in på gina och köpa en tröja och ett par leggings till. I need! Jag hade tänkt ta på mig mina jeans till vintern...så blir det ju inte nu och därför får man köpa! Eller hur?

Igår kväll kom Malin förbi och hade sin mamma med sig. Nu har Maria äntligen fått träffa min underbara tjej. Vad stolt man är varje gång man visar upp henne alltså...hon är ju så vansinnigt go! Hon var dessuton rätt lugn igår kväll. Hon var med David mycket fast det var kväll och nu på förmiddagen har det bara varit pappa-time. Vi värmde lite bröstmjölk i flaska men det gick inte så bra idag tyvärr. Blir flaska en gång till sen. Om hon inte tar den får vi ställa in våran julshopping på söndag. Mamma ska komma och vara med lillis sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0