En bra dag!

Vi har en bra lördag här. Louise höll på samma sätt i natt också, men jag lyckades somna lite fler stunder iallafall. På morgonen tog David henne medans jag drog mig i sängen och duschade. Efter vi ätit frukost fick hon mat i flaska. Hon somnade nästan av det, mycket positivt! Sen gick vi ut med henne i vagnen. Lagom till Tingsgården vaknade hon. Vi fikade där, det vad lugnt. SÅ HIMLA GOTT OCH MYSIGT! Det var en liten stund värd guld för mig. Louise var jätte nöjd hela tiden, glad så fort hon fick komma upp ur vagnen! Hemåt fick hon hänga i selen, vi visste ju att hon var trött. När vi kom in blev det amning sen pappas famn medans mamma gick och handlade. Skulle gå en prommenad men blev jätte kissnödig och gick hem. Kände hur kroppen ville röra mer på sig så jag tog på mig fleece jacka och gympaskor och joggade! JAG! Vet ni hur befriande, underbart och värdefullt det var? Orkade bara 15 minuter på väldigt lågt tempo men jag är glad endå! Imorgon har jag nog ont men på måndag provar vi igen. Jag älskar att springa. Speciellt i skogen när det är kallt och vitt. Nu hämtar David mat från grodan. Louise är så underbar och go! Nu sover hon på favo sättet. Kommer bli en skön kväll tror jag. Och imorgon är det den stora dagen!



Kommentarer
Postat av: Stoltaste gudmor!

Åhh vad glad jag blir att hon mår bättre och äter bättre och skriker mindre. Och så stolt över dig Kim! Du är grym som klarar alltdet här! Kram A

2009-12-06 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0