Fredag igen

Ser inte ut att bli någon julklappsshopping för min den i helgen. Jag hade förväntat mig ett litet tillskott på kontot denna vecka, så blev det inte ser jag nu. Och inte kan jag ta mina sista pengar att köpa julklappar för....dom ska jag ju ha till blöjor och mat. Louise var jätte bra inatt! Mat lite nu och då men jätte korta stunder. Annars sov vi så gott 23-08! Skönt! I eftermiddag kommer Yasmine hit så Louise har gjort sig fin med nya hängselbyxor. Dösött! Snart ska jag också göra mig "fin" så ska vi gå ut och gå, inte till stan eller till mataffärn vi ska bara ta lite luft. kan bli allt mellan 2 minuter till två timmar beroende på hur gott Louise vill sova och hur länge hon vill ligga nöjd när hon vaknar. tar den tiden jag får om man säger så....;P Det är så skönt att veta att jag får gå ut en sväng när David kommer hem varje dag eftersom det funkar så dåligt med vagnen. Idag slutar han tidigt sen är det HELG (vägrar skriva fredagsmys...oj).


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack för ditt svar!! Känns som mitt beslut blir att inte sätta in någon, alla som svarat har sagt samma som dig, och det är ju inget man strävar efter.

Kram

2009-12-11 @ 12:32:01
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0