Glad Lucia!

Natten med David... ja, första timmarna snarkade han sen var han tyst faktiskt. Eller han andades tungt, men det får man väl inte klaga på? Louise åt sju gånger. Lyckades sova skapligt endå tack vara att jag fick David att gå upp med Louise kl 07 när hon blev piggelin. Sen kom hon tillbaka soch sov med mig till 09. David kokade gröt och grejer. Mysfrulle, mega mycket att välja på mot vad jag brukar ha. Oliver har åkt hem. Makarna Kruse var hit på en snabbfika, mest för att träffa Louise. Jag har tagit en jogg, 25 minuter idag. Nu måste jag ha träningsskor annars lossnar mina fötter. Inte bra. Ont som fan. Men det är så galet skönt att vara ute! Njuter som fisken i vattnet. Speciellt såhär på vintern. sussar i seleDavid sover nu, och lillafluffo n med sin lilla napp i munnen. Gos! Tog lite bilder tidigare men vill inte göra för mycket väsen av mig nu. Hon är såklart klädd i pepparkaksklänningden idag till Lucia. Trist med Lucia på en söndag. Har så fina lusseminnen dels från lännaskolan och från mina och lilla-malins lucior på Kristinagården i Strängnäs. Äldreboendet hennes mamma jobbade på när vi var små, det var så kul att sjunga för dom gamla!

Lusseluren David tar sig har överått till otrevligt snarkande på soffan.
Ikväll ska vi göra bookmakertoast med strips till middag!
Lite ost och kex också kanske? Har faktisk inte haft det på två dagar.
Det är länge för att vara vi. Sedan Louise föddes har vi ätit minst 10 förpackningat castello, det är sant. Det med massor av andra ostar och flera paket finncrisp och saltiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0