I did it again!

Jag gick ut och gick med vagnen. Tog ner henne när hon somnade gick bra andra försöket. Gick ner till stan iallafall, tänkte att vi var ju själva och kunde gå in och trösta/amma om det behövdes närsomhelst och dessutom tänkte jag bara gå på Åhlens. Allt gick strålande! Hon vaknade på åhlens men fick sitta och vara glad. När hon gnällde betalade dom grejerna vi hunnit plocka till dopet(fortf inga julklappar) jag och gick in på fiket. Sen kom också Mimmi dit och lunchade med mig. Hon hade väldigt goda personliga nyheter! Grattis!

När det vart dax att röra sig hemåt rullade Mimmi vagnen medan jag bar Louise vaggade och höll nappen. Somnade precis till Mimmis port. Jag tyckte att jag skulle hanlda på ica jag, hon sov ju sååå sött. Men hon vaknade i butiken, gnällde i kön och skrek när det var min tur att betala. ammade kort utanför mest för att lugna henne lite. Som folk stirrade. Inne i affären frågade en i personalen "är HAN hungrig?" Jag tittade på henne och sa " Tror du jag går och handlar med HENNE om HON är hungrig?" Får man skriva jävla fitta i en blogg? Jävla fitta! Jag spprang lilla biten från ica med vagnen. louise skrek. Folk stirrade. Jag råkade tappa pengar ur fickan. ca 125kr märkte jag hemma. Nu har jag iallafall köpt blöjor med kupongerna. Vad det värt det? Louise såklart superglad så fort vi kom in. Önskar ica-fittan kunde se det. Hon ser bara elaka mamman med sitt stackars svältande barn som torteras med vagnåkande när hon är hungrig!Struntar i att gråta över detta idag, men jag undrar om Louise orkar förlåta mig fler gånger? Det är hene det är synd om.


På torsdag ska vi till församlingshemmet för att bestämma lite mer inför dopet. Vad personalen gör, vad vi gör tider och dukning...Tydligen får man inte göra allt själv.


Yes, nu hör jag hur Louises blöja börjar fyllas på med senap!!!(Hon sitter i sin stol och myser framför "akvariumet") Det har varit lite trögt. Trots vagn-kaos tycker jag Louise mår bättre hela tiden, är gladare och mer lättroad, snäll och galet gosig. Förre helgen och denna helgen= helt olika töser.
I love my babygirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0