Julstädning!

Inte mycket bloggvärt denna förmiddag...Louise har varit väldigt snäll och lätt road vilket resulterade i ett rent badrum. Länge sedan det var så rent. Hoppas det förblir så. Får se om det blir något mer som får bli rent idag. Ska nämnligen bara vara hemma. Jag har jätte ont i fötterna.
DET ÄR VISST VIKTIGT ATT JOGGA I RÄTT SKOR!
Blir nog ingen jogging på ett par dager, så himla synd när man äntligen börjar komma upp i något som faktiskt får kallas joggingtur och nämnas med stolthet.
Har ställt fram golvmoppen. Försöker bli lockad av den. Får se hur det blir.
Hoppas malin kommer hit snart och sällskapar stackars Louise. Mamma är tråkig när hon städar!
David jobbar. Ledig på fredag, så vi får mini helg då "torsdagsmys" sen tar jag och fluffo mellan helg hos mamma på lördag och en liten mini helg till med David söndag kväll-tisdag morgon. Sen kommer ju snart storhelgen! JUL!
Åker till pappa 23e så man inte missar att ställa ut gröten, hänga upp strumpan och sen titta i dom innan grötfrukosten med småsyskonen(som inte är så små och antagligen sover över julfrukosten). Jag längtar så till jul i år! För att Louise är här och för att jag får träffa hela min familj på en och samma dag, kanske inte samtidigt, men samma dag. Samma julafton! =D
 
Gårdagens middag
Bookmakertoast med strips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0