Kaoslunch

Nu har vi haft den där lunchen med syrran på stan. Orkar inte ens försöka berätta om hur det var(kaosaktigt), om Louise, om hur jag känner eller någonting. Låt oss bara säga att hon nu ännu en gång förlåtit sin mamma och strålat som en sol med det samma vi kommit in hemma. KUL, att hon trivs hemma! Just nu är jag inte på topp. Fråga Louise varför. Syrran har jag skrämt iväg. Kanske ska jag rinfa heme och fråga om hon vågar sig tillbaka till oss, efter att Louise sovit ett par timmar. Hon behöver det. Verkligen!
Har nu bokat av eller om grejer som jag tänkg göra för att Louise ska slippa åka mer vagn. Väntar ett tag och ser och det är lättare om en-två veckor, det händer ju mycker med henne nu. (Återigen har jag lyckats bygga upp nytt hopp bara efter att se henne le igen). Ingen träff hos lilian imorgon, inget tunapark på tisdag. Tydligen stattlunch imorgon, jag ber och bönar till mina kära vänner att vilja äte denna luncg på innovation så vi kan vara med. Min gamla vän Ida och hennes gulliga Elise (japp namnplanshysteri-elise, skäms fortfarande över hur knäckt jag blev...Louise är ju så självklar Louise, fattar inte hur jag kunde tro något annat;-P) kommer hit till oss på torsdag. Jag längtar tills dess, ska bli så roligt. Ida och jag hade väl vår "topp" i mellanstadiet och nu har vi blitt mammor båda två! Min dotter får för första gången hälsa på en kompis! Vi skulle ju ut till tuna egentligen. Louise sa åt mig idag att det inte går för sig att ta ut henne mer denna vecka. Jag gör som hon säger. She is my boss and she knows it well! Sover och sover nu, i selen, med dammsugaren på. Som hon vill ha det. När hon vaknar blir det lite magmassage....blev en del överflödig amning och troligen massa luft svald under kaoslunchen.

Pust....jag är nog lite trött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0