Luft!

Jodå man kan amma ute i minus oxå! Vi gick till Amanda. Louise sov tills Sveaplan. Sen låg hon vaken och sista lillabiten skrek hon - så det slapp bli en skrikfri prommis. Kaffe och pepparkakor med ädelost! Louise var ju fortf. trött med kunde inte komma till ro där så vi gick rätt snart. Amanda följde med. Fick bära Louise så hon kunde somna. Det räckte inte hon började skrika så då gick vi in på en parkering och jag fixade fram tutten så bar jag henne en kort bit mot tutten under en filt tills hon sov. Sen gick vi till Nyfors  med henne i vagnen och gick i Nyfors tills hon vaknade. Gapskrik tills vi kom hem och upp. Nu ammar jag henne. Ska dammsuga henne till sömns om inte detta räcker. Amandas lägenhet var hur fin som helst föresten. Jag mår jätte dåligt. Jag är helt medveten om att jag inte sovit någinting ännu vid 05 och att jag sov en stund mellan då någon gång och 07, det var allt. Mindre än 2 timmar. Jag känner mig jätte snurrig och mycket illamående. Fingrarna är svaga och kroppen tung. Jag måste vila med Louise nu. Hoppas det går. Jag hatar att må så här. Man blir ingen bra mamma av det. Men vad skönt det var att gå ut och gå trots detta. Tur man har vänner som ställer upp på att hjälpa till med udda tröstmetoder...
Usch så jag mår. Jag har så svårt att hantera saker när jag är så trött...känner mig gråtfärdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0