Mamma på madrass

Hur gick prommenaden till Tingsgården? Jodå bra tack, hon fick komma upp sista lilla biten dit. Tack vare det var hon nöjd hela vägen. Super mysigt att ha med henne dit, hon sitter ju själv i stol nu och babblar med alla som går förbi henne. Charmtroll. Påvägen hen fick hon ligga i vagnan och då skrek hon, men glad som en sol så fort vi kom hem och hohn fick komma upp igen. Vansinnigt kallt, kunde ju inte ha henne i selen då jue...Malin och Morgan gick med som stöd då vi tog oss hem...

Jag har bestämmt mig för en ny grej. Jag ska sova i Louises rum på madrass, och så får hon lära sig sova i sin säng och i sitt rum med mig där...det är en bra idé va? För just nu ammar jag bara 3-4 gånger per natt och det tror jag att vi orkar gå upp för. Det kommer antagligen minska snart med det också. Innan har det varit vaje timma och då har inget alternativ annat är sova nära i samma säng funkar. Nu blir det detta. Efter nyår. Vad tycker ni om den idén?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0