Måndag morgon

Åh vad skönt med en vanlig måndags morgon! Visserligen ligger nyårsfisandet bara några darag framåt, men idag är det måndag! Louise i sin stol, jag äter frukost. Jäspar efter halvtaskig sömn och tänker änu en gång att jag borde skriva upp vilka tider hon vaknar för att ha något att utgå från när vi formar rutiner. Och snart ska vi gå ut till BVC. Mitt i Louises middagssovning blir det, typiskt nog. Får se hur hon reagerar på vagnen idag. Amanda ska möta upp oss, och om lilltjejen tycker det passar sig blir det nog nån kaffe och kanske en kik på H&M, men bara om Louise är nöjd. Små bebbar har inget attgöra på melandagsrean egentligen, får väl se hur mycket folk det är.
Just nu dricker jag koffeinfritt kaffe, det är....ok.....typ.
Nu ska vi fixa oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0