Min stora utmaning!

I helgen ska jag och David ta oss ut i julträngslet på stan. Först vaccin. Det ska bli jätte kul att få strosa runt och ta en fika...tända ljus och latte i ett fönster med sikt över folk som går med påsar fulla av julklappar. Romantiskt och mysigt. Men det allra största är att vi ska lämna Louise hemma. Med sin mormor. Nervigt för mig! Mamma och Louise får sig en utmaning med jag tror den största blir för mig faktiskt. Men mamma kommer göra det så bra. Blir en 3-4 timmar. Ska göra flaskor åt dom som bara är att värma, och sätta i Louises favo cd och brasan som hon tittat mycket på...Hon tuggar fortfarande lite skeptiskt på flaskan men är hon hungrig tar hon den. Jag kan hela tiden komma hem innom 10-15minuter. Hoppas nu bara att vi får lite klappar inköpta också!
Som vanligt när jag skiver blogg sitter jag med sovande tjej i selen och dammsugaren på. Det är ju fredag nu!!! Jag har värmt lite av brödet jag bakade i helgen och bryggt kaffe. JAg är en mycket bra bagare måste jag påstå! Vill bara ha mer och mer. Brödet som inte stillar nån hunger, Sitter och funderar på julklappar. Trist dag idag nu när vi börjat bli bortskämda med att få träffa folk så ofta igen.
Ska googla julklappstips nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, jo det har väl .

Jag brukar ge det som mellanmål vid 10, sen sover han till ca 13 och då är det bara ge det man brukar till honom .



Vet inte om detta tips passar alla barn, men det mättar iallafall ! (:

2009-12-04 @ 13:57:46
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Oliver

Vill bara säga att vaccinet värkar först efter ungefär en vecka!

2009-12-04 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0