Pizza

Louise sover redan! Klockan är bara 21, i ca två veckor har hon varit uppe till 23 varje kväll! Hon ligger i dubbelsängen och myser under tänket! Får se hur länge? Gissar att hon vaknar innom halvtimman men jag tycker hon är så duktig för det lilla som blir iallafall. David och jag har tömt två pizza kartonger och druckit massa cola...måste ju värma upp magen inför julmaten på torsdag(?)! Helgen har varit bra, trots en 45-minuters skrik non stop idag. Sen dess har det bajsats hela eftermiddagen. Träffat Jessica, Maria, Ida och lilla Elise som är 2,5vecka äldre än Louise. Dom tittade på varandra och började beklaga sig som två gamla kärringar;) Så gulligt! Louise drog till med några leenden också. Jag tror hon gillade att upptäcka alla inte är lika stora som mamma & pappa. NU! vaknade hon. David provar. Arg är hon. Suck....så bloggade jag bort den lilla tid David och jag kunde kramats ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0