Vaknatt

Louise var visst hungrig inatt. Hela natten. Knappt fått någon sömn alls. Hon vägrade släppa! Tutten skulle vara i mun, hela tiden. Mamma ska vara vaken och klappa pannan. Jag är vansinnigt trött men har bestämmt mig för att fånga dagen iallafall, får lov att bli en bra natt som kommer. Vi ska ut i kylan och till Amanda. Hoppas babyn vill ligga vagn. Annars har hon långkalsong, sockor och kofta under overallen så tar jag med en filt att hänga över om jag måste. Mycket att bära ner! Insåg ju igår under bajskalaset hos Mimmi att en fullpackad skötväska är nödvändig, bjöja och våtservetter i liten påse räcker inte. Satte på brasan till Louise på tvn imorse och julmusik, jätte härligt tyckte hon. Hon har varit super denna morgon! Nu sover hon nästan.

Kommentarer
Postat av: Janna

Har du provat att ligga på sidan i sängen med henne liggandes på sidan intill dig och tutten "fri" så kan du somna och om hon vaknar till så finns tutten där för henne att snutta på. Funkar skitbra, jag sover flera timmar i sträck och hon får snutta så mycket hon vill. Lägg bara en kudde bakom din rygg så du får stöd.

2009-12-03 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0