Världens bästa mormor!

Det har gått bra! Tog ca 40 minuter bara att fixa vaccinet tyvärr men sen blev det tunapark ett varv och fika, eller lunch var det väl bara att jag valde kladdkaka till lunch. Sen åkte vi hem och ammade Louise, hon var lite gnällis då mest över trött...hon har ju så svårt att sova! Sen åkte vi till Rusta och nu är vi hemma. Tyvärr inte så jätte många julklappar men en del iaf ;P JAg vågar nog ner på stan lite i veckan med Louise nu när hon blivit "lättare"....(peppar, peppar). David har lite ont i armen men jag känner inget. Trött som tusan men det beror nog på annat. Louise har slocknat hos mig nu. Det behöver hon. Blir nog en stund iallafall. Jag ska packa upp det nyinhandlade. David kokar fisk & skaldjursgryta, tillochmed fonden är hemmagjord! MUMS! Han är världens bästa kock. David har gett mig så många matupplevelser och lärt mig så mycket. Hoppas han får brilljera lite mer med sin proffisionalitet* snart!

*Hur stavas?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0