Bildblogg

36 fulla veckor, nu ska magen vara som störst. Passar på att fota lite, har varit ganska dåliga på det.
Jag är skapligt trött på denna bula nu. Älskling, du är välkommen ut nu! Jag kan tänka mig att ta det i natt.
Borde gå på Helens wedding imorgon först, men imorgon efter det blir kanon! Är du med på det, lillan?

  
                   Jag med min mage                      David & bebismagen


                            
                                      

Har fått en jätte god middag av David ikväll, köttbullar med gräddsås, lingon, potatismos och en hel kruka mer persilja.
Lider av förvärkar och ryggont, har gått massor idag, ska krypa ner i soffan och tigga lite massage, sen lägga mig. Prova mina sömndroppar. Undrar hur Helen har det, imorgon står hon brud. Pirrigt kan jag tänka. Jag vill också gifta mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0