God morgon

Snarkmannen var ganska tyst inatt, så jag sov rätt gott också. Somnade om direkt efter varje kisspaus. Hade väldigt mycket kryp i benen stundvis och höll på att bli galen men hantarade det till sist och sov....Vad ska jag hitta på idag?
Verkar ine vara någon onsdagslunch på gång. Oliver åker hem snart. Jag vill ta en dusch klä på mig och gå ner på stan och strosa. Men vill inte ha dödsont i höfterna heller. Sitta hemma blir jag så upprörd av så frågan är om inte det är värre.
Ska börja med en dusch sen får vi se...Mimmi fika?
Pappas fru fyller år imorgon, undrar om hon önskar sig något? Vi träffas nog inte imorgon men snart.
Augustis födelsegagsmaraton sätter snart igång. Inte lika kostsamt som juni dock.
Jag har ont i halsen. Har jag svininfluensan då?

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

minns du den här gamla godingen med jimmy jansson? (= http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/jimmy-jansson-jag-brukar-ha-tur.html#comment

2009-07-29 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0