Hällby

En lugn och skön dag i Hällby hos Marie har det varit.
Riktig lyx att bli upp hämtad få umgås, äta grillade hamburgare och dessutom hinna med lite shopping. Tiden går inte fortare för det, men mycket roligare än att sitta hemma och glo på magen.
Bad i poolen för vilddjuret Daniel. Jag tror aldrig jag har träffat en pojke med mer energi än denne.

1,2,3...Daniel!      
 
Jag har köpt en rosa mössa. Gårdagens superspännande ultraljud visade troligen en liten flicka. Vi fick inte ta det som mer än en gissning, barnmorskan ville inte säga att hon var säker. Men hon var väldigt noggran. Liten flicka. Får jätte längtan att göra små flätor, köpa härliga klänningar och hårspännen. Nu finns bara längtan. Jag är så full av längtan. Jag väntar, det är det jag gör. Hoppas det blir fler trevliga dagar som idag snarare än långa dagar ensam hemma! Imorgon hoppas jag på lite cityfika med Mimmi och Amanda. Åka till Härad i helgen kanske?

Tittade på allsång på Skansen ikväll, Larz-Kristerz såklart! Vad bra det var, super stiliga kostymer!
Ska krypa ner bredvid David lite innan han somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0