Min önskelista

Om två veckor fyller jag år och tänker passa på att önska mig massor av saker :)
Fast jag fyller 22år och kanske borde vara nöjd nu...
Men helt ärligt en lång önskalista har väl alla? Har jag tur läser rätt personer den!

Det mesta är till för bebisen.

Alla bäbisprylar finns på babyproffsen.

Min önskelista

Amningskudde-en stor och rund-Helst neutral, inga tummar eller mumintroll...
Rosa/vit randiga sängkläder till vagnen
Åkpåse -rosa brio

Bröstpump -elektrisk eller handpump?

Weleda -välgörande tvätt och badoljor/krämer till baby och mammas bröst

Hoppgunga -babyseat

Babygym-mjukt med kant på dynan

Sovpåse

Vagnleksak-Älskar dinglisarna från teddy co, så mjuka och söta

Mobil- sån man klämmer fast på skötbord/vagga(har en som man fäster i taket)
En rosa filt till vagnen
resesäng
Brio sun umbrella rosa


Kim saker
Kamera -så vi kan ta fina kort på våran stjärna
Fotoalbum -stort med plats för text till bilderna och gärna plastfickor

Vackra vita ramar -till familjebilder
Brödrost
kaffemjölkkanna och sockerskål
små kaffekoppar
Aminings linnen svart+vit HM stl small

Mysig kofta med snöre eller knappar




Jag vågar inte skriva så mycket mer ikväll, är om möjligt ännu mer irriterad över alla kommentarer och frågor man får som höggravid av främlingar ute på stan. Nästa gång en total främling kommer fram och kommenterar mitt sätt att gå på tänker jag se till att svara med något som får denna att känna sig lika påhoppad som jag. Nästa gång någon frågar om den får känna på min mage ska jag fråga om jag får känna på dennes rumpa. Detta gäller självklart inte mina vänner och min familj, ni får tycka det är hur spännande ni vill, det är helt annorlunda när främlingar lägger sig i.
Har köpt en förlossningsbok att fördjupa mig i. Imorgon är det mvc besök. Träffade Malin Sonestedt och åt glass, pratade om våra lekar som barn....jag hoppas verkligen att jag inte blir någonsomhelst lik den mamman jag var till mina stackars dockor ibland alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0