Moffperiod

Ganska bra natt igen!!! Nu börjar det ju bli riktigt trevligt det här med nätter. Fast det känns inte bra att ha David på soffan. Men han sover inte mindre för det och tycker desstuom hans rygg mår bättre av soffan (?!).
Jag (och David) har kommit in i en äkta moffperiod. Min kropp laddar väl in för förlossningen och amningen (även om jag tycker det verkar finnas tillräckligt lagrat redan) men vet inte vad inte vad hans kropp laddar inför. Han kanske snarare lagrar inför vintern? Så panka ska vi nog inte bli av fpenningen. Igår kom han hem tidigt från jobbet och mötte mig på stan. Subway. Sen långsamt fram och tillbaka mellan tråkiga klädbutiker. Jag vågar ju inte handla till migsjälv vet ju inte vilken storlek jag kommer ha, och vill såklart prova kläderna. Så jag har kollat kläder till David hela sommaren och är nu trött på det också. Men halvareapriset på Åhlens baby hittade jag ett fynd på en tuff keps. David tog en klänning med barbapappa. När vi kom hem var ju inte middag så intressant eftr subwaymackan så vi värmde buffalowings och gjorde lite grönsaksstavar med dipp. Mätt som fan. Sen när vi skulle lägga oss gick jag först ut på ballkongen, jag gör det en stund varje kväll. Där ute luktade det nybakt bröd med smör och ost....ingen återvändo. Tre smörgåsar innan sova. Glömde jag skriva att vi fyllde varsin påse på godisland också??? Jo då. Allt detta bi typ 6 timmar.
Nu dricker jag ingefärste. Det ska ju verka igångsättande så om jag börjarredan nu kanske bebis vill komma i den första halvan av augusti. Det kan du väl göra älskade lilla du? Vi längtar efter dig så mycket nu. Idag får jag iallfall gå till mvc. Denna gång blir det tusen frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0