Städhjälp

Jag sover lite bättre nu, dom senaste två nätterna har jag tagit theralen droppar och det verkar funka för mig. Ska prova utan inatt dock, känns aldrig bra att somna på medecin med baby i magen. Men dropparna verkar varken söva eller lugna bäbisen så det är nog som doktorn säker, ingen fara för lillen.
Igår hade jag en äkta tråk dag. Jag var inte glad alls, det var så där att jag bara kunde se allt som inte är bra, bara tänka på dåliga saker. Sen tog Marielle initiativ att bjuda till en afterwork med stattarna så jag fick ordning på mig och trampade ner för trappen, kände då att jag har för ont i höfterna och blev kvar hemma. Lite tråkigt men om jag känner mina gamla kollegor rätt blir det fler kvällar? David kom hem sent efter fiskedag och jag var alldeles för pratglad för honom då han ville sova.
Jag har bara graviditeten, förlossningen, amning och tiden som kommer med babyn på huvudet och det finns en del att prata om då. Idag får jag lov att ha mindra ont för mamma kommer snart och ska hjälpa mig att tvätta kuddar och täcken och om vi hinner mattor och sofföverdrag. Hon tar med sig Oliver, tur det för jag vet inte om jag fixar att gå i källaren så mycket, jag har otroligt ont i höfterna, det strålar lixom och ilar. Längtar till lite massage senare. Snart har David semester en vecka till, skönt att ha sällskap!
Skriver nog lite mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0