Pengar, pengar

Idag fick jag gå upp tidigt igen, hade tid kl 09 hos min sömnläkare. Ska få några droppar som man tar till natten. Ingen fara för barnet vid amning eller nu och få biverkningar, så det är absolut värt ett försök. Ska inte ta dem om jag tror det är förlossning på g bara, det vore jobbigt. I natt fick David sova i sängen. Han tog all sömn också kan man säga. Varför snarkar han i sängen och inte på soffan? I natt tänker jag ha sängen för migsjälv. Myspyset är inte värt en hel vaken natt. Jag sov inte mycket i natt, fick se dom flesta klockslag. Och nu är jag så trött. Ska hålla igång dock, snart gå och fika hos Lilian. Vi har betalat alla våra räkningar nu. Även hyran för september månad, så vi ligger lite före. Vagnen är betalt, utom bidragsbiten från far. Sista pengen från hotellet på kontot. Nu blir det inge mer lön. Längtar tills det blir dax att söka nytt jobb, men nu blir det mammaledigt tills nästa sommar. Nomore money to spend for Kim. Hur funkar det med A-kassan? När kommer den? Har begärt föräldrapenning från 24/8.
Jag ska göra mig i ordning för attt gå strax.
Hur ska man klä sig idag? Spillde o'boy på byxorna som jag kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0