Våfflor på gång

MVC besöket avklarat, blev som jag trodde ganske långt idag, lite mer att prata om nu och en mer engagerad bm än min vanliga. Allt verkar bra iallafall. Jag frågade om min mage är så stor som alla säger och hon svarar "du är höggravid" Jo, men jag undrar om de som undrar hur många barn jag väntar är super dumma idioter eller om jag putar lika mycket som en tvillingmamma? Jag har mage precis på kurvan, ett tag låg jag lite över men det var då. Alltså är alla som frågat mig om det är fler bebisar jätte dumma människor som jag trodde!!! Det är EN underbar liten vild bebis som verkar ha ganska tråkigt där inne nu, men mår bra och växer på. Möjligen en ganska stor baby om den liknar baby-David. Inte dubbelsize dock!!! David var med och efter mvc tog han sin tjuriga trötta griniga bittra tjocka flickvän till ThaiClassic. Jag hade aldrig bjudut den kvinnan på middag, men som tidigare skrivet: David har världens bästa tålamod!
Vi har köpt ett våffejärn idag, så jag strök det från önskelistan jag la upp igår. Vi tog ett dubbelt. Nu är det bara att vänta in kvällshungern...Vad ska jag hitta på så länge?
Imorgon ska jag träffa min syster. Om hon inte klev av färjan i Finland och hittade på något galet, men vet aldrig med henne...! Kanske borde dra i väg ett sms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0