Megatrosor och afterwork

Vagnen är skickad!
Hoppas väntan på pengar tillbaka inte blir allt för lång. Måste försöka tänka på något annat medan jag väntar.
Jag drömde om brio vagnar i alla olika färger i natt. Och när jag var vaken kunde jag inte styra bort tankarna från vagnarna. Shit alltså vad detta har tagit energi! Nu får det vara slut med det.

Idag har jag mått jätte bra i rygg och huvudet, dessutom haft bra humör! Känner mig tom nöjd med kläderna. Så jag har hunnit med en hel del socialt!
Träffade Amanda och Mimmi på lunch och fika sen gick jag med Mimmi till Centro och åt massor av glass tills David kom från jobbet. Han  tog en antipasto och afterwork öl. Det var gott att titta på. Två kompisar till honom sällskapade, den ena väntar barn så lite vagn prat blev det och vad det kändes bra och säga att vi har köpt en brio joyful och är jätte nöjda!
När David tyckte att han afterworkat klart gick vi till Åhlens på trosshopping. Yes, nu har jag tre par nya mega trosor och kan vara bekväm betydligt oftare. Skillnaden på trosorna från innan gravid och nu är skapligt stor! Kan inte förstå hur detta gått till. Jag tycker iallafall inte om det.

Imorgon blir det MVCbesök. Mäta mage, lyssna på hjärta, bli stucken och blöda, kissa och vägas. Vägas. Det är inte min favoritsyssla just nu. Varför vill bebisen att jag ska gå upp så här mycket? För jag tycker inte att jag äter så särskilt osunt. 
Om jag bara kunde ha bra humör och känna mig nöjd som idag varje dag så skulle jag kunna rycka på axlarna och tänka att det inte är något fara, det rasar av sen. Kanske för att jag fick myspysa med David igår, det kan vara trixet. 

Jag tror vi ska dela en pizza ikväll, typ nu. Grodans pizzor är kanon! 
Annars favorit maten yoghurt med flingor frukt och honung. 

Åh vad jag är glad att jag lämnat tillbaka jätte vagnen! Hoppas pengarna kommer tillbaka också!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

David äter väll en pizza själv,

2009-06-24 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0